بابک جهانبخش (صدایه عشق)

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق

 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق

صداى قلبت تپش قلبم
صداى عشقه یکیه باهم
ما دوتا آدم با دو اسمیم
ماها یه روحیم تو دوتا جسمیم
کسى نیست مثل تو هنوز
که بتونه بشه یه روز همه دنیام
هنوزم عاشق توام توکه میدونی چی بگم
تورو میخوام تو رو میخوام
دوست دارم دوباره مثل اون روزا
بازم عاشق شیم عزیزم
دوست دارم بدونی وقتى نیستى
حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینى تو روبه روم
من آرزومه باشى
غمگینه دل من خیلی سخته کم بیاره اونکه
پا به پا شى مگه میتونی جداشى
مثل یه ساحل توى غروبیم
من اگه بدشم همیشه خوبیم
هواى بارون روتن قایق
منو تو تنها منو تو عاشق
به تو نزدیکم و تو دور
دوتامون خسته ى غرور پر دردیم
نذار عادی شه عاشقى
توى آتیش عاشقى چرا سردى چرا سردی
دوست دارم دوباره مثل اون روزا
بازم عاشق شیم عزیزم
دوست دارم بدونی وقتى نیستى
حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینى تو روبه روم
من آرزومه باشى
غمگینه دل من خیلی سخته کم بیاره اونکه
پا به پا شى مگه میتونى جداشى


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق بادانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق بادانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صدای عشق با

تاريخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | 20:12 | نویسنده : امیر لشکر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.