فریمن (دیوار)

 

% دانلود آهنگ جدید فریمن به نام دیوار

 

 

متن آهنگ دیوار فریمن

 

رو دیوار این خونه
خاطرمون میمونه
ولی انگاری باید رفت اینو قلبم میدونه
خب باشه خیالی نیست
اصلا” هر چی تو میگی
تو خوبی و من یه آدم دپرس ِ دیوونه

 

آخه این چه حسیه
این یه نوع مریضیه
نفهمیدم آخرشم حس تو به من چیه
دوست داری هنوزم
ادامه بدیم ولی
این عشق نیست فقط یه عادت ِ طبیعیه

 

منو تو از هم باید دور بشیم کم کم
باید بدونیم که دنیامون خیلی دوره از هم

 

فکر نکن حالم خوبه
راحت دور میشم ازت
یه مشت قرصه اعصابه آرومم میکنه فقط
یه عکس بدون رنگ
آینده ی منو تو
قلب من میگه بمون اما عقلم میگه برو..
میرم شاید با رفتنم
بره فکرت از تو سرم
واست بهترینارو میخوام
با اینکه قراره از تو بگذرم

 

منو تو از هم باید دور بشیم کم کم
باید بدونیم که دنیامون خیلی دوره از هم

 

متن آهنگ دیوار فریمن

رو دیوار این خونه
خاطرمون میمونه
ولی انگاری باید رفت اینو قلبم میدونه
خب باشه خیالی نیست
اصلا” هر چی تو میگی
تو خوبی و من یه آدم دپرس ِ دیوونه

آخه این چه حسیه
این یه نوع مریضیه
نفهمیدم آخرشم حس تو به من چیه
دوست داری هنوزم
ادامه بدیم ولی
این عشق نیست فقط یه عادت ِ طبیعیه

منو تو از هم باید دور بشیم کم کم
باید بدونیم که دنیامون خیلی دوره از هم

فکر نکن حالم خوبه
راحت دور میشم ازت
یه مشت قرصه اعصابه آرومم میکنه فقط
یه عکس بدون رنگ
آینده ی منو تو
قلب من میگه بمون اما عقلم میگه برو..
میرم شاید با رفتنم
بره فکرت از تو سرم
واست بهترینارو میخوام
با اینکه قراره از تو بگذرم

منو تو از هم باید دور بشیم کم کم
باید بدونیم که دنیامون خیلی دوره از هم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فریمن دیوار جدید

تاريخ : یک شنبه 2 شهريور 1393 | 22:30 | نویسنده : امیر لشکر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.