ایمان غلامی محمدرضا طوسی (یاد تو)

% دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام یاد تو

 

 

متن آهنگ جدید ایمان غلامی به نام یاد تو

 

دارم یاد تو می افتمو چشمام بارونی میشه
منو چند وقته یادت نیست ولم کردی که باز چی شه
تو که گفتی که من واسه ی این دنیا زیادیم
میترسم جایی که دیدیم تو نشناسی که من کیم
دارم میسوزم اینروزا چقد تنهایی سخته
میترسم از غرور تو دلیله شومه این بخته
شبا دلتنگه عشق تو روزامم مثله شبهامه
همینطوری میمونم تا که عشقت دست برداره
تو که رفتی چرا فکرت ازم دست ور نمیداره
یه فکری کن به حاله من به این قلبه ترک خورده
دارم میسوزم اینروزا چقد تنهایی سخته
میترسم از غرور تو دلیله شومه این بخته
شبا دلتنگه عشق تو روزامم مثله شبهامه همینطوری میمونم تا که عشقت دست برداره

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ایمان غلامی محمدرضا طوسی (یاد تو) جدیدترین موزیک

تاريخ : یک شنبه 20 مهر 1393 | 16:10 | نویسنده : امیر لشکر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.