دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

% دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

 

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

میترسم از این شهره لعنتی از بام تهران از شماله شهر
از کافه های دنجه با کلاس از قهوه های تلخه مثله زهر
میترسم از اینکه گمت کنم میترسم عشقم بی اثر بشه
دریاچه ی چیتکرد بدونه تو میتونه با اشکم خزر بشه
تهران شلوغه دستمو بگیر همدست من باشو ولم نکن
اینجا منو دور از تو میکشه این ظلمو در حق دلم نکن
پیشم نباشی گریه میکنم پیشم نباشی غصه میخورم
تو بامه تهران با چشای خیس هر چی چراغه زرده میشمرم
این شهر اینقدر دود داره که میترسم عشقم دود شه بره
تهران شلوغه دستمو بگیر تا دلهرم نابود شه بره
جاتو با هیچی پر نمیکنم هیچکس نمیتونه بیاد به جات
پشت چراغایه تمومه شهر بعد از توام گل میخرم برات
تهران شلوغه دستمو بگیر همدست من باشو ولم نکن
اینجا منو دور از تو میکشه این ظلمو در حق دلم نکن
پیشم نباشی گریه میکنم پیشم نباشی غصه میخورم
تو بامه تهران با چشای خیس هر چی چراغه زرده میشمرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: لینک مستقیم , دانلود اهنگ با کیفیت 320 , دانلود اهنگ تهران شلوغه , دانلود اهنگ تهران شلوغه از علی عبدالمالکی با کیفیت 320 , دانلود اهنگ تهران شلوغه با دو کیفیت , دانلود اهنگ تهران شلوغه با لینک مستقیم , دانلود اهنگ تهران شلوغه علی عبدالمالکی با لینک مستقیم , دانلود اهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی , دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام خوش به حالت , دانلود اهنگ علی عبدالمالکی , دانلود جدیدترین موزیک علی عبدالمالکی , علی عبدالمالکی , علی عبدالمالکی تهران شلوغه , علی عبدالمالکی – اهنگ تهران شلوغه

تاريخ : یک شنبه 20 مهر 1393 | 23:38 | نویسنده : امیر لشکر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.